Weboldalunkon: www.markuselixir.hu (regisztrációt követően). Amennyiben csak 1 üveget szeretne vásárolni, akkor is regisztrálnoa szükséges.
Regisztrálnia kell oldalunkon, vásárolnia kell egy Márkus Elixír Mini Pack-ot majd a Regisztrációs lapot el kell juttatnia hozzánk aláírt példányban, a vásárlást követő 30 napon belül. Kérjük, a Törzsvásárlói szabályzatot, az ÁSZF-et és az Adatvédelmi nyilatkozatot minden esetben olvassa el!
Amennyiben weboldalunkon regisztrált (és regisztrációját az Önnek küldött e-mailben megerősítette) lépjen be Ügyfélkapujába! Az Ügyfélkapuban megtalálja 6 azonosítóból álló kódját, ezt a kódot jegyezze meg és adja tovább azoknak a személyeknek, akiknek Ajánlójává kíván válni! Ha a kódját nem tudja megadni, a "Honnan hallott a termékünkről?" menüpontban az Ön nevét is megadhatják, ez esetben 48 órán belül látja a regisztrált személyt, mivel az összekötés feldolgozást igényel. A kód használata esetén automatikusan Ön lesz az Ajánló.
Márkus Elixír Kft.
Bankszámlaszám: 10300002-10617800-49020019 (MKB Bank)
-
Külföldön élek, lehetséges a vásárlás számomra, milyen feltételekkel?
Jelenleg Magyarország teljes területére, valamint az alábbi célországokba szállítunk: Szlovákia, Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország. A megrendelésének feladásánál válassza a külföldi célországot. A szállítási díjak külföld esetén eltérőek lehetnek, erről bővebb információt a megrendelést követő visszaigazolásban küldünk. További célországokba egyedi szállítási díjjal kalkulálva meg tudjuk oldani a kiszállítást. Az egyedi szállítási díj függ a termékek mennyiségétől, valamint a célországtól.
Amennyiben a felsoroltak nem tartalmazzák az Ön országát, rendelés előtt kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. (info[kukac]markuselixir.hu)
-
Mikor kapom meg a csomagot a GLS-től?
A megrendelés visszaigazolását követően 3-5 napon belül a csomagot feladjuk a futárszolgálatnak. Magyarország esetében a feladást követő munkanapon 8 és 17 óra között kísérli a csomag kézbesítését a futárszolgálat. Telefonszám megadásával, lehetőség nyílik időpont egyeztetésre, a futárra (3 órás intervallumot fog megadni a futár, amelyen belül megérkezhet a megadott címre). Amennyiben a megrendelő nem tartózkodik a megadott címen, esetleg a futár nem találja a címet, akkor a megadott e-mail címen vagy telefonszámon fognak Önnel egyeztetni a második kiszállítási kísérletet illetően. GLS Ügyfélszolgálat telefonszáma: 06 1 802 0265. Külföldi kiszállítás esetén 5 munkanapon belül érkezik meg a csomag, amelyről előzetesen tájékoztatást küld a futárszolgálat.
-
Lehet időpontot egyeztetni a GLS futárszolgálattal?
Amennyiben feladta a rendelését, lehetősége nyílik arra, hogy időpontot egyeztessen a futárral (06 1 802 0265-ös telefonszámon), amely annyit jelent, hogy meg tudnak beszélni egy 3 órás idő intervallumot a kiszállítóval, amikor Ön biztosan a szállítási címen fog tartózkodni.
Többen rendelünk egy címre, mi a teendőnk, hogy egyszerre kapjuk meg csomagunkat?
Kérjük, jelezze a megrendelés leadásakor, hogy csomagját együtt adjuk fel valemely törzsvásárlóval! Példa: 3 fő rendelése esetén 1 tag válasszon GLS futárszolgálatot, adja meg a kiszállítási címet, a 2 további rendelésnél összecsomagolást jelezzenek, a megjegyzés rovatba jelöljék, hogy a feladáskor kinek a csomagjával csomagoljuk egybe megrendelésüket, amennyiben Önök osztozni kívánnak a szállítási költségen!
-
Fizethetek kártyával a futárnak?
Nem, a futárnak csak készpénzzel lehetséges fizetni.
-
Nem tetszik a termék, van módom visszaküldeni?
Jogszabály szerint étrend-kiegészítők vásárlása esetén nincs lehetőség elállási jog gyakorlására azok „kipróbálása” (elfogyasztása) után. Az olyan termék értékesítése esetében, amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza (mert például elfogyasztjuk, elhasználjuk!) a fogyasztó nem rendelkezik elállási joggal. Ha például egy étrend-kiegészítő szedését megkezdtük, érthető módon már nem tudjuk visszaszolgáltatni a terméket, így a vételár visszafizetését sem követelhetjük.
-
Mely esetben gyakorolhatjuk mégis elállási jogunkat étrend-kiegészítő vásárlása esetén?
Mégis élhetünk elállási jogunkkal, amennyiben a terméket bontatlan állapotban vissza tudjuk szolgáltatni. Amennyiben ezt még a doboz (amiben már közvetlenül csak a termék van) felbontása előtt meggondolta magát, visszaküldheti a terméket, KIZÁRÓLAG sértetlen csomagolás esetén. Kérjük, olvassa át részletesen a vásárlási feltételeket.
-
Hogyan kell adóznom a jövedelmem után?
Amennyiben Ön Törzsvásárló tag, a Regisztrációs lap leadásakor nyilatkozatott tett, hogy a jutaléka felvételét üzletszerű gazdasági tevékenység keretében teszi-e meg vagy nem. Amennyiben gazdasági tevékenységet folytat, jutalékát számla ellenben kaphatja meg. Ha nem végez tevékenységet, a nettó jutalékát magánszemélyként kaphatja meg, amelyet a rendszerben levásárolhat. Ha nem kíván élni a levásárlás lehetőségével, bevétele után adóznia szükséges. Az így keletkezett bevételét be kell vallania és a mindenkor hatályos törvények szerinti magánszemély önálló tevékenységére vonatkozó terheket és járulékokat rendeznie kell. A jutalékok összegét minden esetben banki átutalással fizetjük ki.
-
Mit tegyek, ha regisztrációm során rossz ajánlói kódot adtam meg?
Kérjük, írásban jelezze ügyfélszolgálatunknak a regisztrációt követő 48 órán belül az info[kukac]markuselixir.hu e-mail címen, amennyiben rossz Ajánlói kódot gépelt be a regisztrációja során. Mivel az Ajánlói rendszerben nem lehetséges a későbbiekben a módosítás, így csak abban az esetben tudjuk elfogadni ezt a kérést, ha a regisztrációt követő 48 órán belül írásos jelzést kapunk mindkét féltől.
-
Jutalék levásárlására van lehetőség?
A jutalékot számla ellenében tudjuk tagjainknak kifizetni, azonban a jutalék levásárolható is rendszerünkben. Az ajánlói rendszerben generált jutalék minden vásárlás alkalmával levásárolhatóvá válik. A levásárlás esetén a számlán kedvezmény jelenik meg. A kosárba kerülő termékek végösszegének maximum 40 %-a vásárolható le, azonban a felgyülemlett jutaléknak 100%-a. A rendszer az összegeket a megrendeléskor mutatja a vásárlás véglegesítése előtt.